Blogul Austral de papetarie

Cum gândesc inovatorii: începe cu inima nu cu capul

18.10.2019

Cum gândesc inovatorii: începe cu inima nu cu capul

The ones who are crazy enough to think they can change the world, are the ones that usually do!”, aceasta este replica unuia dintre oamenii care au revoluționat lumea tehnologiei, un inovator în adevăratul sens al cuvântului - Steve Jobs. Oamenii inovatori sunt nonconformiști, nu doar că au idei originale, le pun în practică, își asumă riscurile și încearcă. Ei ies în fața lumii și își spun punctul de vedere fără să le fie teamă de consecințe, de ce spun ceilalți

Citește mai mult

10 cărți autobiografice sau cum au ajuns oamenii simpli branduri mondiale

10.10.2019

10 cărți autobiografice sau cum au ajuns oamenii simpli branduri mondiale

Steve Jobs a fost un vizionar care a schimbat mentalitatea multor oameni, deschizând un drum nou întregii lumi. Charlie Chaplin, cel mai mare comediant din toate timpurile, ajunsese în anii 1920 cel mai cunoscut om din lume. Michele Obama este considerată în prezent cea mai populară femeie de pe mapamond. Ce au în comun acești oameni? Care este latura specială a personalității lor care i-a făcut cunoscuți în întreaga lume? Cum au ajuns să devină, de la oameni simpli, branduri, care să inspire și să motiveze alți oameni?

Citește mai mult

Prezentare cu aplauze de final sau cum să nu-ți plictisești audiența

04.10.2019

Prezentare cu aplauze de final sau cum să nu-ți plictisești audiența

La job sau la școală, la cursuri de specialitate sau la evenimente din domeniul în care lucrăm, luăm parte la diverse prezentări. Cine susține o prezentare ar trebui să posede în primul rând abilități bune de comunicare, însă există și secrete sau trucuri care fac ca unele prezentări să fie mai captivante ca altele. Audiența a început să fie din ce în ce mai selectivă, tocmai datorită numărului mare de prezentări la care oamenii iau parte, ceea ce înseamnă că s-a ridicat mult ștafeta la acest nivel de comunicare.  

Citește mai mult

Tehnici de vânzări: Cum să devii un salesman de succes

27.09.2019

Tehnici de vânzări: Cum să devii un salesman de succes

Orice om de vânzări îmbrăcat la costum care vorbește repede, spune glume, face presiuni și te acostează cu mesajul „Am o afacere pentru tine” e un vânzător din generația apusă, pe cale de dispariție, iar oricine îl imită în prezent nu poate spera la o carieră de succes, spune Zig Ziglar unul dintre faimoșii scriitori americani în tehnici de vânzări. 

Citește mai mult

Cele mai bune strategii pentru a avea un brand de angajator puternic în 2020

19.09.2019

Cele mai bune strategii pentru a avea un brand de angajator puternic în 2020

Orice companie își dorește angajați buni și talentați. Dacă se poate să-i aibă pe cei mai buni de pe piață, ar fi perfect, nu-i așa? Greu de pus în practică într-o lume în care lupta pentru reputație și succes este acerbă, iar companiile mici sau mari trebuie să concureze pentru cea mai bună forță de muncă. Cum faci să-i atragi atunci pe cei mai buni dintre cei buni? Cu un brand de angajator puternic!

 

Citește mai mult

Cum susținem un mediu de învățare în companie. Idei de pus în practică

12.09.2019

Cum susținem un mediu de învățare în companie. Idei de pus în practică

În conditiile în care totul din jur se schimbă cu o viteză fulminantă, cunoașterea reprezintă resursa fundamentală a companiilor. Zona de learning & development din companii devine esențială pentru ca angajații să poată învăța permanent, să țină pasul cu ultimele trenduri în domeniile în care lucrează. 

Citește mai mult

De la omidă la fluture, pașii pentru a ajunge de la o firmă mică la o companie de succes

06.09.2019

De la omidă la fluture, pașii pentru a ajunge de  la o firmă mică la o companie de succes

Dacă o companie ar putea cumpăra un „pachet” cu tot ce înseamnă upgrade-ul firmei, pentru a ajunge rapid de la o firmă mică la o companie mare, ce simplu ar fi. Dar, în realitate este nevoie de multă muncă, de acceptarea greșelilor, de investiții și riscuri. 

Citește mai mult

5 puncte cheie ale companiei care pot crește încrederea clienților

22.08.2019

5 puncte cheie ale companiei care pot crește încrederea clienților

Încrederea clienților este esențială în orice business, indiferent că este online sau offline, că vorbim de o companie mare sau de una la început de drum. Asemeni păpușilor Matrioska, orice companie își dorește să găsească clientul potrivit, cel special, care va deveni loial, dintr-o mare piață de posibili cumpărători. Pentru că oamenii cumpără de la cei în care au ÎNCREDERE.

 

Citește mai mult

Work Life Integration, o decizie mai înțeleaptă decât Work Life Balance

16.08.2019

Work Life Integration, o decizie mai înțeleaptă decât Work Life Balance

Echilibrul dintre viața profesională și viața personală sau Work Life Balance cum a ajuns să fie cunoscut în prezent nu este un concept nou. A apărut imediat după anii 1980, însă nu a stârnit prea mult interes la vremea aceea. În schimb, după 2007, această abordare a vieții contemporane, care încearcă să rezolve conflictul dintre viața personală și cariera, a început să devină o prioritate în viața oricărui angajat. Bineînțeles că prioritățile fiecaruia diferă în funcție de o serie de factori, printre care vârsta care poate schimba complet viziunea unui angajat.

 

Citește mai mult

Cum ajungi să vorbești pe limba clienților tăi: 5 reguli de content marketing în business

18.07.2019

Cum ajungi să vorbești pe limba clienților tăi: 5 reguli de content marketing în business

Ai o informație despre brandul tău și vrei să o transmiți către cei interesați. Cum faci acest lucru? Prin content marketing sau marketing de conținut care înseamnă să distribui informații despre produsul sau serviciul tău, educaționale, distractive sau inspiraționale, care ajută publicul să-și îmbunătățească viața sau să-și rezolve diverse probleme. Când ajungi să fii absorbit de ceea ce faci, domeniul în care lucrezi devine practic a doua natură. Modul tău profesional de exprimare ajunge să fie similar cu o a doua limbă.

Citește mai mult