Blogul Austral de papetarie

Cadouri personalizate pentru angajați și parteneri de afaceri - Studiu AUSTRAL despre achiziționarea de produse promoționale

20.10.2021

Cadouri personalizate pentru angajați și parteneri de afaceri - Studiu AUSTRAL despre achiziționarea de produse promoționale

Se spune că angajații sunt motorul oricărui business și este important pentru ei să primească recunoaștere și apreciere din partea companiei. La fel de importantă este și relația cu partenerii de afaceri, furnizorii și clienții bineînțeles, pentru că garantează loialitatea și continuitatea business-ului.

Citește mai mult

Ce este un intraprenor și care este rolul său într-o companie?

15.10.2021

Ce este un intraprenor și care este rolul său într-o companie?

Cu siguranță ați auzit de termenul ”antreprenor”, persoana care dezvoltă o afacere de antreprenoriat, asumându-și în acest sens anumite riscuri, cu scopul de a obține profit din activitatea pe care o desfășoară. Dar, de intraprenor ați auzit? Intraprenorul este angajatul unei companii care are un comportament antreprenorial la locul de muncă.

Citește mai mult

Business Reputation: 6 moduri de a-ți proteja compania de riscul reputațional

08.10.2021

Business Reputation: 6 moduri de a-ți proteja compania de riscul reputațional

Companiile mari sunt mai vizibile pentru public, ceea ce înseamnă că sunt mult mai predispuse la publicitate proastă decât companiile mici. Dar, totodată organizațiile mari au resurse financiare pentru a remedia o reputație afectată. Din păcate, companiile mici nu pot supraviețui unor știri negative, mai ales într-o eră a rețelelor sociale care favorizează atât de ușor răspândirea fake news-urilor. 

Citește mai mult

Caracteristicile unei echipe de succes: Top 10 atuuri pe care să mizezi

30.09.2021

Caracteristicile unei echipe de succes: Top 10 atuuri pe care să mizezi

O echipă puternică este fundamentul oricărei afaceri performante, iar o echipă cu o etică bună poate fi responsabilă în mare măsură pentru succesul și buna funcționare a companiei. Dacă angajații nu se completează și nu lucrează bine împreună, pot apărea probleme, cum ar fi organizarea slabă, termenele amânate și conflictele la locul de muncă.

Citește mai mult

Eticheta în business - 5 reguli esențiale pentru organizarea unui eveniment corporate

24.09.2021

Eticheta în business - 5 reguli esențiale pentru organizarea unui eveniment corporate

Orice business care dorește să construiască relații durabile trebuie să știe că evenimentele profesionale fac parte din eticheta de afaceri. Fie că găzduiești lansarea unui nou produs pentru 300 de persoane, o conferință sau un congres, este esențial să abordezi fiecare eveniment cu o înțelegere a celor cinci elemente ale managementului evenimentelor - cercetare, proiectare, planificare, coordonare și evaluare.

Citește mai mult

Kit de papetarie si birotica pentru orice start-up

23.09.2021

Kit de papetarie si birotica pentru orice start-up

Daca te pregatesti sa lansezi un start-up ori ai in plan sa cresti productivitatea celui pe care il ai deja, ai nevoie de un kit de birotica si papetarie. Indiferent de domeniul de activitate, organizarea joaca un rol important. Asigura-te ca fiecare membru al echipei are la indemana obiectele de papetarie necesare.

Angajatii au nevoie de un loc de munca confortabil si bine dotat pentru a lucra productiv. Asadar, iata ce produse de papetarie si birotica sa nu iti lipseasca pentru a pune bazele unui business de succes.

Citește mai mult

Lămpi de birou potrivite pentru biroul de acasă și din companie

17.09.2021

Lămpi de birou potrivite pentru biroul de acasă și din companie

Oamenii din ziua de azi petrec destul de mult timp la biroul lor, indiferent dacă lucrează de acasă sau într-o companie. O lampă de birou adecvată devine astfel un partener de încredere pentru cei care stau ore întregi în fața computerului. Cumpărarea unei lămpi de birou poate fi o sarcină ușoară și cu rezultatul dorit, dacă lampa este aleasă corect.

Citește mai mult

Ce este gândirea critică? 5 moduri prin care îți poți dezvolta această abilitate

09.09.2021

Ce este gândirea critică? 5 moduri prin care îți poți dezvolta această abilitate

Gândirea critică este capacitatea de a gândi clar și rațional, înțelegând legătura logică dintre idei. Gândirea critică a făcut obiectul multor dezbateri și gândiri încă de pe vremea primilor filozofi greci precum Platon și Socrate și a continuat să fie un subiect de discuție în epoca modernă, de exemplu abilitatea de a recunoaște știrile false.

Citește mai mult

5 elemente importante când amenajezi o sală de conferințe modernă

02.09.2021

5 elemente importante când amenajezi o sală de conferințe modernă

Un design ideal de sală de conferințe ar trebui să reflecte valorile și cerințele companiei care o creează. Cel mai important, trebuie să răspundă nevoilor fizice și tehnologice ale membrilor echipei care o vor folosi - aceasta incluzând dotarea camerei cu un sistem video potrivit și oferirea unor instrumente de care angajații au nevoie pentru a colabora cu succes. 

Citește mai mult

Ce presupune schimbarea sediului unei firme? Ce este BINE să știi despre sediul social

27.08.2021

Ce presupune schimbarea sediului unei firme? Ce este BINE să știi despre sediul social

Așa cum fiecare persoană fizică are o casă în care locuiește și un domiciliu, este obligatoriu și ca o firmă să aibă un loc de care să aparțină. Orice antreprenor înainte să depună actele pentru înregistrarea unei societăți comerciale trebuie să găsească un sediu social potrivit pentru firma lor. Acest loc denumit sediu social se regăsește în mod obligatoriu în Actul Constitutiv al firmei.

 

Citește mai mult