Blogul Austral de papetarie

Bune practici în business: cele mai bune 10 sfaturi despre antreprenoriat

17.01.2020

Bune practici în business: cele mai bune 10 sfaturi despre antreprenoriat

Construirea unei afaceri nu este nici pentru cei slabi de inimă, dar nici pentru „demonii” vitezei. La fel cum urcarea Muntelui Everest nu se face în 3 pași simpli, de genul: 1.) Ai decis că vrei să o faci și asta e. 2.) Zbori în Nepal cu pregătire zero, te descurci la fața locului. 3.) Sprint direct pe munte că doar ești plin de zel. Nu. Nu. Nu. 

 

Citește mai mult

Coaching pentru angajați. Când compania are nevoie de ajutorul unui coach?

10.01.2020

Coaching pentru angajați. Când compania are nevoie de ajutorul unui coach?

Rolul unui coach, sau antrenor așa cum este cel mai des cunoscut, este extrem de apreciat în domeniul sportiv. Până de curând, managerii erau priviți adesea ca supraveghetori, nu mentori. Lucrurile din fericire s-au schimbat și există semne clare în ultimii ani care arată că această credință se extinde din ce în ce mai mult și la locul de muncă. De fapt, coachingul este la fel de esențial la locul de muncă ca și pe teren.

Citește mai mult

Motivarea angajaților - cum ajungi la relații win-win în compania ta

03.01.2020

Motivarea angajaților - cum ajungi la relații win-win în compania ta

Crezi în compania ta din toată inima. Există un „foc” antreprenorial care arde puternic în interiorul tău care te motivează să muncești mai mult în fiecare zi. Din păcate, nu se poate spune întotdeauna același lucru despre angajații tăi. Dacă ai încercat o varietate de stimulente, dar încă nivelul motivației angajaților din compania ta este foarte scăzut, poate că ar trebui pentru a găsești noi modalități creative de a-ți motiva angajații.

Citește mai mult

Lider bun sau lider extraordinar, știi ce face diferența?

27.12.2019

Lider bun sau lider extraordinar, știi ce face diferența?

În ultimii ani, am cam înțeles cu toții diferențele dintre lideri și manageri, dintre stilul managerial tradițional de a conduce oamenii dictându-le ce să facă și cel modern în care liderii inspiră și motivează. Liderii buni au o gamă incredibilă de abilități. Comunică eficient, stabilesc o strategie eficientă pentru companie, încurajează angajații să exceleze, iau decizii inteligente. În multe privințe, un lider bun este cineva pe care vrei să-l urmezi. Este cineva care știe să atragă oamenii buni și să-i țină aproape. 

Citește mai mult

Vrei să începi propria afacere și nu știi de unde să începi?

20.12.2019

Vrei să începi propria afacere și nu știi de unde să începi?

Obiectivele noastre nu pot fi atinse decât prin intermediul unui plan, în care trebuie să credem cu putere și în care trebuie să acționăm energic. Nu există altă cale spre succes.” Pablo Picasso

Ideea unei afaceri nu este întotdeauna suficientă. Începerea propriei afaceri este unul dintre cele mai puternice moduri de a prelua controlul asupra vieții tale, însă poate fi și cel mai dificil lucru făcut. Îți poți începe propria afacere muncind doar câteva ore pe săptămână și fără experiență, chiar dacă ai un loc de muncă cu normă întreagă, sau îți poți dedica tot timpul pentru a-ți începe business-ul tău.

Citește mai mult

Managementul timpului este o pierdere de timp? Cum economisești timp atunci când conduci o afacere

13.12.2019

Managementul timpului este o pierdere de timp? Cum economisești timp atunci când conduci o afacere

Știai că: 10-12 minute investite în planificarea zilei pot salva cel puțin 2 ore de efort pierdute în haosul întrebărilor ”Oare ce mai am de făcut? Ce este urgent și nu suportă amânare? De ce să mă ocup acum?”

Când conduci o afacere, nu ai nevoie doar de bani, așa cum se gândesc cei mai mulți dintre noi, ci mai ales de TIMP. În acest context, nu e de mirare că timpul reprezintă un subiect central la care cercetătorii tot fac referire, încercând să-l redefinească prin raportare la ultimele teorii elaborate.

Citește mai mult

Cadouri corporate pentru angajați - oamenii cheie care deschid ușile către succes

12.12.2019

 Cadouri corporate pentru angajați - oamenii cheie care deschid ușile către succes

O companie nu este nimic fără angajații săi. Nu o spunem noi, ci specialiștii în domeniu care au observat că oamenii potriviți sunt cei care fac roțile bussines-ului să meargă în direcția bună. Indiferent dacă administrezi o echipă mică din cinci oameni dintr-un spațiu de coworking sau supraveghezi sute în birouri la nivel național, trebuie să știi că angajații tăi sunt de neprețuit pentru succesul afacerii tale. Dacă în preajma Sărbătorilor, la final de an când tragi linie, te-ai gândit că vrei să le mulțumești dincolo de a le plăti doar un salariu, recomandarea noastră este să mergi pe cadouri corporate care să îi surprindă într-un mod plăcut.

Citește mai mult

Punct și de la capăt. Când trebuie să iei în calcul reconversia profesională

29.11.2019

Punct și de la capăt. Când trebuie să iei în calcul reconversia profesională

Singurul lucru constant în viață este schimbarea!” Dar, foarte puțin dintre noi văd schimbarea ca un lucru ușor, indiferent de vârsta pe care o avem. De cele mai multe ori, ne simțim incapabili să preluam controlul și să ne direcționăm cursul vieții. Simțim că schimbarea este riscantă. Mai ales când vorbim de schimbarea carierei, adică de reconversie profesională, lucrul acesta vine de obicei la pachet cu mult stres, pentru că ne provoacă să dăm tot ce-i mai bun într-un tip scurt, să fim creativi și să ne adaptăm rapid, aproape din mers. În prezent, schimbarea a devenit o certitudine, iar cariera e cea mai expusă la transformare.

Citește mai mult

Creativitate și inovație în afaceri. Vrei să știi de ce compania ta are nevoie de ele?

22.11.2019

Creativitate și inovație în afaceri. Vrei să știi de ce compania ta are nevoie de ele?

În fiecare zi, inovatorii din lumea afacerilor generează idei pentru a crea noi produse și servicii. Ei reușesc să privească diferit problemele și să găsească soluții pe care ceilalți nu le pot oferi și oferă un flux nesfârșit de valoare companiilor lor. Într-o lume din ce în ce mai asaltată de produse și servicii de toate felurile, inovația va fi în viitor cea mai importantă componentă a unei companii de succes.

Citește mai mult

Creșterea productivității sau cum să-ți atingi obiectivele până la finalul anului

15.11.2019

Creșterea productivității sau cum să-ți atingi obiectivele până la finalul anului

5 4 3 2 1. La mulți ani 2020? Nu, nu este cazul să începem să numărăm secundele, însă nu ar fi rău să numărăm obiectivele pe care ni le-am propus pentru anul 2019 care este pe final. Fără acțiune, fiecare obiectiv rămâne la “statutul” de dorință, așadar dacă ai nevoie de un impuls, noi credem că ar trebui să te concentrezi pe creșterea productivității. Poate că ai mai auzit acest concept, dacă nu, noi credem că nu ar trebui să îl treci cu vederea, deoarece creșterea productivității te poate duce mai aproape de stabilirea obiectivelor, mai ales acum pe final de an.

Citește mai mult