Blogul Austral de papetarie

Care este cea mai bună formă de organizare a biroului pentru o echipă fericită?

11.06.2018

 Care este cea mai bună formă de organizare a biroului pentru o echipă fericită?

Un spațiu de lucru bine organizat are avantaje extraordinare. Fiecare angajat simte că deține controlul asupra muncii sale și se poate concentra pe ce este cu adevărat important; ordinea și curățenia unui birou elimină energiile negative și orice distragere a atenției, aducând fără îndoială succes întregii companii.

Citește mai mult

Planul de dezvoltare personală nu e un moft: de ce toți avem nevoie de unul

25.05.2018

Planul de dezvoltare personală nu e un moft: de ce toți avem nevoie de unul

Un plan de dezvoltare personală nu mai este de mult timp un moft. Odată ce începi să pui pe hârtie toate obiectivele, succint și rațional, vei fi mult mai aproape de persoana care îți dorești să devii. Oamenii de știință au confirmat faptul că acest procedeu simplu crește șansele de succes și îi impiedică pe oameni să se întrebe frustrați: Cum am ajuns aici?

Citește mai mult

Departamentul în care lucrezi e pregătit pentru GDPR?

24.05.2018

Departamentul în care lucrezi e pregătit pentru GDPR?

GDPR sau General Data Protection Regulation este regulamentul menit să regleze controlul fiecăruia dintre noi asupra datelor personale împărtășite cu companii, branduri, servicii ș.a. Pentru că vrem să rămânem partenerul de bază în bunul mers al companiilor voastre, suntem alături de voi și în mijlocul acestei schimbări.

Citește mai mult

Ce înseamnă să faci networking în fiecare etapă a carierei tale

14.05.2018

 Ce înseamnă să faci networking în fiecare etapă a carierei tale

Networkingul poate însemna construirea unor relații de calitate cu persoane din mai multe domenii de activitate, care ne pot aduce pe termen lung beneficii sociale, profesionale și personale. Crearea unei rețele de contacte te ajută să te informezi despre tendințe și noi modalități de a gestiona situaţiile profesionale în care te afli: la nivel de junior, mid-level sau senior.

 
Citește mai mult

#ViațaDupăȘase sau cum poți face orele de după program să conteze

09.05.2018

#ViațaDupăȘase sau cum poți face orele de după program să conteze

Viața după șase te descrie, te formează și te ajută să-ți îndeplinești obiectivele din timpul programului. Ai nevoie de un trio de odihnă - timp petrecut cu cei dragi - dezvoltare personală la care mai pot fi adăugate multe lucruri. Știm că nu există rețețe la acest nivel, însă mai știm și că un refresh și o clipă de reflexie asupra modului în care îți petreci timpul după birou nu strică niciodată. Așadar, pasionați de filme, cititori avizi, iubitori de muncă after-hours, să vorbim despre ce vă poate face viața după șase mai împlinită.

Citește mai mult

Biroul de freelancer: de ce ai nevoie când poți lucra de oriunde

02.05.2018

Biroul de freelancer: de ce ai nevoie când poți lucra de oriunde

Cercetările arată că aproximativ 40% dintre joburile din întreaga lume vor fi de tip freelancing până în 2020, e cazul să ne gândim serios la cum poate fi optimizat și încurajat acest mod de lucru.

Când orice loc poate deveni biroul tău de-o zi, ai nevoie de alte lucruri față de colegii care lucrează în birou - și aici ai parte de plusuri și minusuri, de un mindset sănătos și plin de motivație. Ne uităm împreună peste necesarul freelancer-ului - atât din punct de vedere practic, cât și...emoțional.

 
Citește mai mult

Schimbări eco-friendly la birou: Ce poți face ca să FII mai VERDE

23.04.2018

Schimbări eco-friendly la birou: Ce poți face ca să FII mai VERDE

Ideea de a fi eco-friendly a trecut prin mai toate etapele posibile. De la Prea complicat pentru organizația noastră la Oare chiar face diferența lucrul ăsta pentru mediu? și până la Foarte tare! Toată lumea reciclează acum. Dar dincolo de a fi la modă, cei care iau în considerare principiile unei bune prietenii cu mediul se bucură de o stare mai frumoasă și o mai bună organizare. Mai ales când vine vorba de a fi eco la birou.

Citește mai mult

Kit de Supraviețuire în Sezonul Conferințelor de Business: 9 lucruri de care ai nevoie

16.04.2018

Kit de Supraviețuire în Sezonul Conferințelor de Business: 9 lucruri de care ai nevoie

Nu mai este cazul să vorbim despre Winter is coming ca în celebrul Game of Thrones - este sezonul evenimentelor de business trecute deja de ceva timp în calendare. Pe lângă schimbările și noutățile pe care le aduc în program, în modul de lucru - temporar, într-adevăr - și în percepția noastră asupra domeniilor pe care le abordează, conferințele cer un pachet special de “supraviețuire”. Pentru ca zilele petrecute printre sesiuni de prezentări, networking și task-uri zilnice să fie și plăcute dar și productive, îți propunem un kit de conferințe cu tot ce-ți trebuie pentru a simplifica lucrurile

Citește mai mult

5 Office FunFacts - știi cum te afectează dezorganizarea la birou?

06.04.2018

5 Office FunFacts - știi cum te afectează dezorganizarea la birou?

Cu siguranță haosul are și el farmecul lui - unele studii arată chiar că ar fi reprezentativ pentru nivelul de creativitate al oamenilor și că ne-ar putea încuraja să găsim mereu soluții inedite pentru task-urile și problemele de la birou. Însă nu funcționează așa pentru toată lumea, iar cei mai mulți angajați sunt afectați de dezorganizare în mod vizibil - fie că aceasta se vede la nivelul lor, personal, al echipei sau al modului în care e este folosit spațiul din birou. Vorbim despre 5 moduri în care...haosul creativ se dă la o parte în fața celui neproductiv!

Citește mai mult

5 decorațiuni creative handmade pentru Paște

04.04.2018

5 decorațiuni creative handmade pentru Paște

Se apropie sărbatorile de Paște și vin împreună cu vremea caldă, culori de primăvară și o mulțime de decorațiuni. Dacă esti o persoană care se bucură că face propriul decor de Paște, avem o colecție de idei de decorațiuni DIY pentru tine.

Citește mai mult