Top 5 produse de papetarie care stimuleaza cresterea productivitatii la birou

01.04.2021

Produsele de papetarie si birotica asigura o buna organizare in spatiul de lucru, creeaza o atmosfera profesionista si stimuleaza angajatii sa fie mai eficienti. Daca au la indemana toate accesoriile necesare in activitatea de zi cu zi, isi poti duce sarcinile cu succes la final.

Nu degeaba se spune ca cele mai stresante zile la locul de munca sunt cele in care ramai fara plicuri, dosare, hartie pentru copiator ori alte obiecte de papetarie care iti usureaza responsabilitatile.

Pentru a preveni intarzierile in activitate si a creste productivitatea, asigura-te ca nu lipsesc niciodata de pe stoc urmatoarele accesorii de papetarie.


1. Hartia A4 de copiator

 

Hartia A4 de copiator se foloseste aproape zilnic intr-o companie, astfel ca este de neconceput sa apara cu zero pe stoc. Printre intrebuintarile acesteia se afla printarea cererilor, a facturilor, a contractelor, a graficelor, a formularelor fiscale, a schitelor si lista nu se opreste aici. Cu un volum atat de mare de munca nici nu este de mirare ca se termina repede colile A4. In loc sa te stresezi periodic ca se termina stocul, mai bine achizitioneaza un pachet de 500 de file. Alege o hartie de copiator cu grad ridicat de alb si vei obtine rezultate excelente la fiecare printare.

 

2. Instrumente de scris

 

Multe idei bune se sting de la inceput daca nu sunt notate imediat pe hartie. In multitudinea de task-uri care trebuie indeplinite intr-o zi, este usor sa uiti chiar si un plan bun care ar ridica profitul pe o alta culme. Aici intra in joc instrumentele de scris, fie ca este vorba despre pixuri, stilouri, creioane ori markere. Fiecare are rolul si proprietatile lui si ajuta la transformarea unui mediu intr-un spatiu pozitiv si productiv.

 

3. Panoul de pluta

 

Alt camarad de nadejde in activitatea unei companii este panoul de pluta. Caracterul versatil il face util aproape in toate departamentele si chiar si in alte zone – secretariat/receptie, sala de sedinte, ateliere, etc. Acesta este utilizat pentru prinderea

in pioneze a post-it-urilor cu notite importante, remindere, mesaje pentru alti colegi, texte motivationale, glume si chiar fotografii de la evenimente.
 

4. Tavi pentru documente

 

Productivitatea este strans legata de organizarea din mediul de lucru, dar si de resurse. Atat timpul, cat si energia sunt limitate, astfel ca este indicat sa ai toate actele necesare la indemana. Tavile pentru documente mentin in ordine contractele, facturile si alte tipuri de documente utile in activitatea unei firme. Pe piata, exista modele cu un singur nivel, dar si cu mai multe compartimente, din plastic ori din plasa metalica, transparente ori colorate. Alege-le pe cele care te ajuta cel mai mult in activitatea ta.

 

5. Bibliorafturi

 

Din topul produselor de birotica si papetarie care cresc productivitatea nu lipsesc nici bibliorafturile. Aceste accesorii office pot fi organizate pe culori in functie de importanta si continut, astfel incat sa castigi timp pretios cand ai nevoie de documente. Bibliorafturile nu au doar doar o functie practica in spatiul de lucru, ci si una estetica fiindca ofera biroului un aspect curat si ordonat.
 

Pe tine ce obiecte de papetarie si birotica te ajuta sa fii mai productiv la munca?

 

 

Categorie:

,

Taguri:

,