Lucrezi de acasa? 7 produse de birotica si papetarie de care ai neaparat nevoie

22.02.2021

Munca de acasa a devenit o activitate obisnuita in ultimul an, iar biroul s-a transformat din spatiu de relaxare in zona de lucru. Alegerea produselor de birotica si papetarie este importanta in continuare fiindca este baza unei bune organizari si a productivitatii.

Daca tot mai multe activitati s-au mutat in mediul online, atunci si achizitia de produse de papetarie si birotica ar trebui facuta tot online. Astfel eviti drumurile prin librarii si alte magazine si castigi timp pretios pentru tine si cei dragi, iar obiectele dorite iti sunt livrate direct la domiciliu.

 

Iti prezentam in continuare ce produse de birotica si papetarie ar trebui sa pui in cosul virtual de cumparaturi pentru biroul de acasa.

 

1. Dosarele sau mapele pentru arhivare

 

Ordonarea documentelor pe categorii este un mod productiv de a-ti desfasura activitatea, mai ales ca nu mai ai la dispozitie acelasi spatiu de la birou. Pastreaza mereu la indemana documentele pe care le utilizezi mai des, pe birou sau in sertare, iar pe restul depoziteaza-le pe rafturi ori in cutii de arhivare. Astfel vei pastra un spatiu aerisit, in care te poti concentra. Ca sa iti desfasori activitatea cu usurinta, noteaza pe fiecare dosar ori mapa in parte ce contine ori foloseste produse de diferite culori.

 

2. Bibliorafturi

 

Alte produse de papetarie si birotica de care ai nevoie daca lucrezi cu acte si de acasa sunt bibliorafturile. Acestea tin documentele in siguranta, asigura ordinea si au design elegant. In plus, sunt incapatoare, nu ocupa mult spatiu si permit o cautare rapida. In libraria noastra online ai la dispozitie o gama diversificata de bibliorafturi, la cel mai bun raport calitate-pret – pe nenumarate culori, de diferite dimensiuni (A3, A4 si A5), realizate din plastic sau carton.
 

3. Cutii de arhivare

 

Daca esti nevoit sa lucrezi cu multe documente, cu siguranta a fost dificil sa le organizezi acasa. Cea mai simpla modalitate de o organizare este clasificarea dosarelor pe categorii si depozitarea lor in cutii de arhivare. Astfel vei economisi spatiu si vei gestiona mai eficient informatiile. Nu uita sa pui pe cutiile de arhivare etichete adezive pe care sa scrii continutul.

 

4. Tavi pentru documente


O sortare eficienta poate fi realizata cu ajutorul unor tavi pentru documente asezate pe biroul tau. Le poti utiliza pentru a aranja facturile, contractele, agendele, revistele si alte obiecte de acest tip. Opteaza pentru un set de format din trei tavi de documente din gama metalica Office, confectionate din plasa metalica. Acestea sunt prevazute cu distantiere pentru a fi suprapuse si au picioruse de cauciuc antiderapante pentru o mai buna stabilitate.

 

5. Suporturi mici de birou

 

Alte produse de birotica utile pentru spatiul de lucru improvizat acasa sunt suporturile mici de birou. Dezordinea de pe birou provocata de multe ori de post-it-urile si de instrumentele de scris pe care le folosesti zilnic va disparea ca prin minune. Nu trebuie decat sa pui pe birou un pahar pentru pixuri si un suport cub. Poti sa faci o investitie si mai isteata cumparand un suport cu 4 ori 8 compartimente, conceput pentru mai multe tipuri de obiecte, asa cum sunt markerele, guma de sters, agrafele de birou si scotch-ul.

 

6. Caiete ori agende

 

Chiar daca tehnologia face tot mai mult parte din viata noastra, nimic nu poate sa inlocuiasca sentimentul pe care il ai atunci cand iti notezi ideile pe o agenda ori un caiet. Acestea iti sunt mereu la indemana atunci cand vrei sa le rasfoiesti pentru a-ti improspata memoria ori a verifica anumite date. Mai mult de atat, scrisul de mana are beneficiile lui care nu pot fi contestate – stimuleaza creativitatea, imbunatateste concentrarea si memoria.

 

7. Cuburi de notite adezive

 

Alunga monotonia din spatiul de lucru cu ajutorul unui cub de hartie colorata. Daca acest obiect nu iti lipsea de pe biroul de la sediu, categoric iti va fi de mare folos si acasa, mai ales daca obisnuiesti sa notezi frecvent informatii scurte ori ai o activitate complexa. Astfel te asiguri ca nu uiti principalele sarcini pe care le ai de indeplinit si nici nu iti incarci mintea cu toate detaliile.

Lista mai poate fi completata si cu alte produse de birotica si papetarie in functie de domeniul de activitate si de preferintele tale.

 

 

Categorie:

,

Taguri:

,