Kit de papetarie si birotica pentru orice start-up

23.09.2021

 

Daca te pregatesti sa lansezi un start-up ori ai in plan sa cresti productivitatea celui pe care il ai deja, ai nevoie de un kit de birotica si papetarie. Indiferent de domeniul de activitate, organizarea joaca un rol important. Asigura-te ca fiecare membru al echipei are la indemana obiectele de papetarie necesare.

Angajatii au nevoie de un loc de munca confortabil si bine dotat pentru a lucra productiv. Asadar, iata ce produse de papetarie si birotica sa nu iti lipseasca pentru a pune bazele unui business de succes.

 

kit de papetarie si birotica

 

Bibliorafturi

 

De departe bibliorafturile sunt cele mai utile produse de papetarie pentru organizare si crestere a productivitatii. Acestea protejeaza documentele folosite de-a lungul timpului, sunt aliatii ordinii si ofera un aspect elegant incaperii.


Mai mult de atat, sustin angajatii in gestionarea timpului si joaca un rol important si in optimizarea spatiului. Permit o cautare rapida printre acte, economisesc spatiu pretios gratie dimensiunii reduse, insa sunt foarte incapatoare. De exemplu, bibliorafturile A4 Austral au o capacitate de 650 de file.

 

Tavi pentru documente

 

Productivitatea unui membru al start-up-ului depinde, in egala masura, de organizarea de pe birou si de obiectele de papetarie pe care le are la dispozitie. Tavile pentru documente pot face minuni in orice spatiu office. Acestea mentin intr-un mod ordonat facturile, contractele, actele aditionale si altele de acest tip. In functie de necesitati, se poate opta pentru modele cu un singur nivel ori cu mai multe compartimente, din plastic ori din plasa metalica, transparente ori colorate.

 

Cutii de arhivare

 

Cutiile de arhivare reprezinta cea mai simpla si ieftina solutie pentru pastrarea actelor. Acestea ajuta la o buna organizare a spatiului, protejeaza documentele de umiditate si  praf, prevenind astfel deteriorarea lor. Pe langa rolul de protectie pe care il indeplinesc cu succes, cutiile de arhivare mai sunt utile si pentru ca ajuta la o identificare mai usoara. Este suficient sa scrii pe ele ori pe etichete ceea ce contin si astfel vei sti exact unde sa cauti cand ai nevoie de un anumit act.

 

Tabla alba magnetica

 

Whiteboard-ul sau tabla alba magnetica nu lipseste din niciun start-up, ceea ce nu este de mirare avand in vedere beneficiile multiple pe care le ofera. Pe langa faptul ca este utila pentru prezentari si organizare interna, aceasta are si o functie creativa de care ar trebui sa profiti din plin. Un start-up se poate detasa usor de o firma clasica daca pune in practica anumite idei pentru alungarea monotoniei si starnirea imaginatiei. Spre exemplu, poti folosi whiteboard-ul pentru texte inspirationale, jocuri specifice mediului office si provocari lansate intre membri echipei.

tabla alba magnetica

 

Scaun de birou ergonomic

 

Bunastarea angajatilor trebuie sa ocupe un loc principal in orice start-up si nu numai. Trebuie sa te asiguri ca fiecare coleg se simte confortabil la birou si ca nu are probleme cu spatele ori cu gatul. Un scaun nepotrivit poate provoca dureri, iar pe termen lung poate duce si la formarea unor afectiuni la nivelul coloanei din cauza unei posturi incorecte.

Spatarul scaunului trebuie sa respecte curbura naturala a coloanei, iar cotierele sa permita bratelor sa se odihneasca. Cu ajutorul unui scaun de birou ergonomic, se poate lucra timp indelungat fara sa se simta vreun disconfort la nivelul spatelui ori al gatului. Specialistii il recomanda fiindca poate fi ajustat dupa nevoi, ofera libertate de miscare si mentine o postura corecta.

 

Beneficii extra


Adauga pe lista de necesar si produse care le va face colegilor tai timpul petrecut la birou mai placut. Intreaba-i intai ce preferinte au si apoi asigura-te ca nu le lipseste nimic. Din bucatarie nu ar trebui sa lipseasca o cafetiera ori un espressor, cafea, ceai, zahar, sare, apa, vesela de unica folosinta si altele de acest tip. Vor fi binevenite in micile pauze pe care le iau de la activitate. Viziteaza categoria Administrativ de pe site-ul nostru si alege de acolo tot ce ai nevoie.


Pentru ca mediul de lucru sa stimuleze vizual echipa, completeaza decorul cu plante, tablouri si ornamente care sa dea o nota interesanta.

 

 

 

Categorie:

,

Taguri:

,