Infografic despre organizarea la birou

27.03.2015

Primavara este anotimpul anului cand ai cea mai multa energie, iar acesta este si motivul pentru care aceasta este perioada in care ne mobilizam sa facem mai multe lucruri. Cum ar fi… organizarea biroului. Asa cum am mai spus, orice companie trebuie sa se organizeze ca sa aiba birouri curate si aerisite. Pentru a va fi mai usor, am realizat un infografic prin care sa va oferim mai multe informatii despre organizare si in care sa va reamintim cum se face aceasta in orice birou. infografic organizarea la birou  

La inceput, gasiti informatii din 2013, despre companiile din Romania. Acestea sunt foarte chibzuite cu cheltuielile si aloca intre minim 2 si maxim 20 de euro pe angajat pe luna in ceea ce constau consumabilele de birotica si papetarie, ba chiar si produsele de curatenie La polul opus, in primele 7 luni din 2014, sunt institutiile de stat, care cheltuie mult mai mult pentru acest domeniu. Trebuie sa recunoastem ca ele sunt si cele care au cele mai multe arhive si cea mai mare nevoie de stocare a informatiilor. Insa suntem siguri ca ar putea invata cate ceva de la companii din folosirea mai eficienta a acestor produse. Cum si companiile au de invatat de la institutii sa foloseasca produse de birotica si papetarie. Sunt multe companii mici si mijlocii care nu au o baza de arhivare si nici nu isi organizeaza documentatia asa cum ar fi normal. Pentru acestea, am pregatit un citat si un mic indreptar de folosire a celor mai elementare produse de birotica si papetarie pentru organizare. Daca va este pe plac acest infografic vom reveni si cu altele, cel putin la fel de interesante.

Taguri:

,