Gestionarea timpului - 5 produse de papetarie care te ajuta sa te organizezi mai bine

25.08.2021

 

Gestionarea timpului pe care il petreci la birou, fie ca lucrezi de la sediu ori de acasa, face diferenta intre succes si esec. Pentru o buna organizare a spatiului de lucru, asigura-te ca ai produsele de papetarie potrivite mereu pe stoc.

De multe ori cele mai obositoare si stresante momente de la munca sunt cele in care nu ai la indemana articolele de birotica si papetarie necesare. Imagineaza-ti cum ar fi sa ai nevoie urgent de coli A4 ori de anumite formulare tipizate, iar stocul sa fie epuizat. Indiferent de situatia in care te afli, comanda online de pe austral.ro, astfel economisesti cu pana la 80% din timpul acordat unei comenzi. Ai posibilitatea chiar sa refaci o comanda mai veche pe care ai dat-o in magazinul nostru de papetarie online.

Descopera in continuare care sunt produsele de papetarie care te ajuta sa te organizezi mai bine si sa fii mai productiv.

 

1. Bibliorafturi

Nu exista produse de papetarie care sa te ajute sa te organizezi mai bine decat o fac bibliorafturile, indiferent de locul unde lucrezi. Pe langa faptul ca sunt aliatii unei bune organizari, acestea mentin documentele in siguranta si ofera un aspect elegant incaperii.

Dar cele mai importante avantaje pe care le ofera au legatura cu gestionarea timpului si optimizarea spatiului. Faciliteaza o cautare rapida printre acte, nu ocupa mult spatiu si sunt foarte incapatoare. Spre exemplu, bibliorafturile A4 Austral au o capacitate de 650 de file.

 

2. Dosare

Alte articole care te ajuta sa gestionezi mai bine timpul destinat sarcinilor de serviciu sunt dosarele. Fie ca sunt din plastic ori carton, colorate sau albe, acestea te ajuta sa ai mereu la indemana actele pe care le folosesti mai des in activitatea ta. Avand in vedere ca sistemul de lucru hibrid este dominant in prezent, in contextul pandemiei de Covid-19, le poti utiliza si pentru transportul hartiilor de la firma la biroul de acasa si invers.

Noteaza pe fiecare dosar ce contine sau foloseste produse de diferite culori pentru o gestionare cat mai eficienta.

 

3. Tavi pentru documente

Daca esti in cautarea unei metode care sa te ajute sa iti stabilesti obiectivele zilnice, tavile pentru documente sunt exact ceea ce ai nevoie. Foloseste-le ca sa aranjezi facturile, contractele si alte acte de care ai nevoie in activitatea zilnica. Pune-le la indemana exact pe acelea pe care vrei sa le termini in ziua respectiva.

 

4.   Cuburi de notite adezive

Atunci cand memoria iti joaca feste, post it-urile colorate iti vin in ajutor. Iti vor fi extrem de utile pentru notarea ideilor si a anumitor date. Asadar, asigura-te ca nu iti lipsesc niciodata de pe birou, indiferent ca lucrezi de la sediu ori de la biroul de acasa.

 

5. Suporturi mici de birou

In multitudinea de task-uri zilnice, nici nu ne dam seama cand biroul incepe sa arate haotic. Si problema nu este neaparat aspectul dezordonat, ci faptul ca pierzi minute in sir  pentru a gasi obiectele de care ai nevoie. Suporturile mici de birou te vor ajuta sa iesi cu bine din astfel de situatii. Daca obisnuiesti sa tii multe obiecte pe birou, investeste intr-un suport cu 4 ori 8 compartimente, realizat pentru mai multe tipuri de obiecte (markere, guma de sters, agrafe de birou si scotch). 

 

Sfaturi generale pentru gestionarea timpului

 

- noteaza fiecare activitate pe care trebuie sa o indeplinesti intr-o zi, punand accent pe prioritati;
- fii punctual la birou. Daca vii cu jumatate de ora mai tarziu, cu siguranta vei decala programul;
- elimina task-urile pentru care nu esti platit (de la timpul petrecut pe retelele de socializare pana la sarcinile pe care ti le pui singur pe umeri);
- fii realist atunci cand incepi ziua si nu incerca sa faci mai multe lucruri decat poti;
- incearca sa petreci mai putin timp atunci cand indeplinesti o sarcina;
- cauta scurtaturi eficiente pentru treburile de zi cu zi. Te poti inspira de la colegii mai vechi care cu siguranta au experienta la acest capitol;
- nu iti lua pauze mai lungi de 10 minute, altfel iti va fi greu sa revii la activitate;
- alege un mic premiu care sa te motiveze sa inchei mai repede sarcinile.

Gestionarea timpului nu poate fi facuta eficient daca nu ai ordine in spatiul de lucru. Fara produsele de papetarie si birotica potrivite nu vei reusi sa duci la bun final ceea ce iti propui la inceput de zi.

 

Categorie:

,

Taguri:

,