Cum sa ai un mediu placut la birou? 6 obiecte de papetarie necesare echipei tale

08.06.2021

Atmosfera de la locul de munca influenteaza atat productivitatea angajatilor, cat si sanatatea lor, astfel ca este important sa li se asigure un mediu de lucru placut. Simplificarea activitatii prin asigurarea obiectelor de papetarie necesare este unul dintre avantajele dupa care tanjesc salariatii.

Bineinteles, pe langa produsele de papetarie si birotica, angajatii isi doresc sa lucreze intr-un mediu relaxant, in care sa isi poata personaliza spatiul si sa poata asculta muzica. Cu cat atmosfera va fi mai primitoare, cu atat se vor simti mai bine si vor fi mai concentrati pe activitate si chiar mai creativi.

Iata in ce obiecte de papetarie sa investesti pentru a usura munca angajatilor si a le asigura un mediu de lucru placut.

1. Bibliorafturi

 

Un spatiu de lucru bine organizat aduce o multime de beneficii. Angajatii se pot concentra mai bine atunci cand au totul la indemana. Bibliorafturile sunt obiecte de birotica extrem de utile pentru arhivarea documentelor importante, dar si pentru asigurarea ordinii in birou. Acestea pot fi aranjate pe culori in functie de importanta ori pot fi notate pe coperta lor detalii legate de continut. Fara indoiala sunt o solutie de baza pentru aranjarea actelor importante. In plus, ofera biroului un aspect curat, ordonat si aerisit.

 

2. Post it-uri

 

Orice angajat simte nevoia sa aiba pe birou post it-uri sau etichete autoadezive. Nici nu este de mirare ca se numara printre cele mai populare obiecte de papetarie. Si-au dovedit utilitatea in nenumarate randuri de-a lungul timpului. Pot fi folosite pentru a-ti nota pe fuga ideile, un task important, un reminder din calendar ori chiar mesaje motivationale.  Post it-urile sunt disponibile pe culori, forme si chiar arome. Adezivul de pe spatele acestora permite lipirea pe orice suprafata, iar la indepartare nu raman urme.

 

3. Coli A4

 

Indiferent de departament, colile A4 se numara, chiar si in era digitalizarii, printre cele mai folosite produse de papetarie dintr-o firma. Acestea sunt utilizate atat pentru scris, cat si pentru print, dupa nevoi.

Luand in considerare ca aproape toate facturile, contractele, adeverintele si alte acte importante au acest format, asigura-te mereu ca topurile de hartie A4 nu iti lipsesc din firma. Bineinteles, fii atent si la calitatea produselor atunci cand le comanzi dintr-o papetarie online. De exemplu, colile cu grad de alb ridicat si opacitatea de 95% sunt potrivite si pentru imprimarea fata-verso.

 

4. Tavi pentru documente

 

Sarcinile de zi cu zi vor fi mai usor de indeplinit, iar activitatea mai profitabila daca biroul este bine organizat. Tavile pentru documente reprezinta un camarad de nadejde pentru ordonarea tuturor actelor necesare in departament, in special in cel de contabilitate si de resurse umane. Gasesti in magazinele online de papetarie sisteme cu un singur nivel si modele cu mai multe compartimente, din plastic ori din plasa metalica, transparente ori colorate.

 

5. Panoul de pluta

 

Printre obiectele de papetarie care contribuie la crearea unui mediu de lucru placut se numara si panoul de pluta. Se incadreaza la perfectie in aproape toate departamentele firmei – de la secretariat/receptie pana la salile de sedinte. Panoul este utilizat pentru prinderea in pioneze a post-it-urilor cu notite importante, remindere, mesaje pentru colegi, texte motivationale, glume si chiar fotografii de la evenimente.
 

6. Whiteboard ori tabla alba magnetica


Whiteboard-ul, cunoscut si sub denumirea de tabla alba magnetica, este din ce in ce mai utilizat in mediul office. Este de un real folos in cadrul prezentarilor si al sedintelor, astfel ca putini angajati si-ar mai putea inchipui activitatea fara acest instrument modern.

In afara de activitatile din cadrul sedintelor, tabla alba magnetica mai poate fi utilizata si pentru a scrie texte de incurajare, motto-uri, glume si desene reprezentative pentru departament. In unele firme este folosit drept un spatiu creativ in care fiecare angajat isi scrie ideile mai traznite.

 

Aceasta lista poate fi personalizata dupa nevoile fiecarui departament, astfel incat angajatii sa se simta placut la locul de munca.

 

 

 

Categorie:

,

Taguri:

,