Ce este și cum salvează bugete și timp un one stop shop pentru companii

26.04.2019

Să presupunem că îți dorești un împrumut bancar pentru a deschide un business. Primul lucru de care știi foarte clar că ai nevoie sunt banii. Însă, în afară de bani ai avea nevoie și de servicii legate de consultanță financiară, investiții, leasing și polițe de asigurare. Bănuim că ți-ai dori să mergi într-un singur loc unde să rezolvi toate aspectele ce țin de dezvoltarea propriei tale firme.

 

Ideea este că orice antreprenor, indiferent că vrea să vândă mașini auto, flori sau ochelari de soare, are nevoie de un mix de soluții din mai multe domenii care să funcționeze bine.

Ce înseamnă one stop shop pentru companii?

În cele mai puține cuvinte am spune că one stop shop înseamnă cum să primești tot ce îți trebuie pentru compania ta de la un singur furnizor. Concret, decât să colinzi pe la mai multe firme, departamente, ghișee, one stop shop te scutește de timp și efort punându-ți la dispoziție mai multe servicii, din mai multe zone de nevoi, într-un singur pachet.

 

Acest concept a luat naștere în America, în anii 1920, când o sesiune de cumpărături însemna să mergi prin tot orașul pentru a lua carne de la măcelărie, prăjituri de la cofetărie, legume din piață și detergent de rufe de la magazinul cu produse de curățenie. Pentru că una dintre dorințele oricărui client era să economisească timp, magazinele s-au dezvoltat și au introdus o gamă largă de produse, astfel încât cumpărătorii să găsească tot ce aveau nevoie într-un singur loc. Este ceea ce se întâmplă în ziua de azi cu centrele comerciale, loc de unde îți poți cumpăra haine și mâncare, poți merge la cinema să vezi un film sau să te întâlnești cu prietenii la restaurant. Totul într-un singur loc.

 

Această strategie de business one stop shop a fost extinsă în timp și în domeniul afacerilor. Practic, criteriile oferite s-au schimbat și adaptat pentru a oferi soluții dedicate creșterii eficienței unei companii. Strategia de afaceri din spatele conceptului modernizat one stop shop este de a oferi clienților servicii convenabile și eficiente care vizează prioritar atât confortul, dar mai ales optimizarea costurilor.

 

Există bineînțeles și alte avantaje evidente ale oferirii de servicii integrate. Așa cum am menționat inițial este vorba de confortul de a lucra cu o singură persoană de contact, dar și de a avea o singură factură, cu o singură dată scadentă cu posibilitatea de a face o singură plată online.

 

Din perspectiva firmei care oferă aceste servicii integrate, văzând toate aspectele ce țin de nevoile clienților, își va permite să-și adapteze mai bine serviciile pe mai multe domenii. Atunci când firma cu strategie one stop shop observă că facturile clienților fideli cresc, poate sugera o măsură de minimizare a costurilor. Este vorba bineînțeles de un nivel de încredere reciproc B2B, de avantajul loialității și de construirea unei legături de lungă durată.

 

Austral - One Stop Shop, servicii de birotică, magazin online, soluții complete cloud și alte servicii pentru companii

În România, există deja clienți companii care au ales să meargă pe mâna Austral, integrându-și cerințele de birotică, tehnologie online și soluții Mcrosoft Cloud, într-un singur loc, pentru a obține rezultate de business mai bune. Parteneriatele diferă de la de la caz la caz, concluzia generală fiind că pot fi aplicate indiferent de domeniul afacerii: retail sales, online sales, HoReCa, contabilitate, domeniul juridic, dar exemple sunt mult mai multe.

 

Cu ajutorul soluțiilor de business de la Austral poți alege pachetul de servicii în comerț electronic oferit de partenerul oficial Content Speed, pentru a-ți deschide un magazin online, lăsând practic aspectele tehnice ce țin de dezvoltarea unui site de la zero cu licență proprie sau închirierea unei platforme, mentenanța site-ului și configurarea datelor comerciale (procesator de plăți, servicii de curierat etc) contra unui abonament lunar.

 

De asemenea, dacă ești la început de drum în domeniul antreprenoriatului și ai nevoie de produse și servicii de papetărie, Austral beneficiază de experiența internațională, datorită statutului de partener exclusiv pentru România încheiat cu rețeaua Office Depot Europe. Astfel, un contract cu Austral îți va oferi posibilitatea de a comanda o gamă variată de produse necesare biroului: de la produse de papetărie, produse de curățenie, la produse promoționale sau mobilier pentru birou.

 

Propunerea de a colabora cu Austral nu este validă numai într-un business tradițional, prin Cloud Solution Provider (CSP), clienții Austral Trade pot cumpăra soluții Microsoft Cloud pe baza unui abonament cu plată lunară sau anuală. Astfel, nu va mai trebui să salvezi informații pe diverse device-uri sau să investești în achiziționarea propriului server de stocare a informațiilor, ci ai posibilitatea să accesezi oricând fișierele personale de oriunde există o conexiune bună la internet grație sistemelor cloud. Asta înseamnă ca poti folosi o soluție de tip enterprise fără să plătești de la bun început licențe costisitoare pentru pachete complexe. Practic, prin CSP plătești doar pentru ceea ce consumi.  

 

Prin CSP, clienții Austral Trade pot cumpăra soluții Microsoft Cloud precum Office 365, Intune, Enterprise Mobility Suite, Microsoft Azure și CRM Online, cu plata prin abonament lunar.

 

Când vrei să faci performanță, fiecare detaliu contează: de la echipa care te susține la cele mai bune soluții pentru dezvoltare. Cu cât soluțiile sunt mai complete, cu atât răspund mai multor nevoi generate de un business. Iar, atunci când discuți cu oameni care vorbesc aceeași limbă de business ca și tine, până în punctul în care ajungi să faci performanță este doar un pas.


 

Categorie:

,

Taguri:

,