Blogul Austral de papetarie

Biroul de acasa, eficienta de la birou

21.04.2015

Biroul de acasa, eficienta de la birou

In primul rand trebuie sa spunem ca biroul de acasa nu trebuie folosit pentru munca de la birou, daca incepem sa amestecam aceste doua locuri si lucruri putem ajunge usor sa nu mai facem diferenta dintre ele si sa aducem serviciul acasa.

Citește mai mult

Cum sa iti organizezi biroul de acasa

15.04.2015

Lectiile de organizare de la austral.ro continua, am discutat deja despre cum sa iti organizezi biroul de la serviciu, in articolul trecut am oferit cateva sfaturi in acest sens. Insa, si biroul de acasa trebuie organizat, trebuie sa ofere o eficienta la fel de mare, chiar daca este acasa. Un birou organizat, oriunde ar fi acesta, inseamna practicalitate, eficienta si timp economisit.

Citește mai mult

Organizare digitala, pentru calculatoare si e-mail

31.03.2015

Organizare digitala, pentru calculatoare si e-mail

In articolul precedent am discutat despre modalitati de organizare a biroului, pentru hartii, documente si toate lucrurile de care ai nevoie intr-un birou, insa majoritatea birourilor vin insotite si de un calculator, un PC sau un laptop. O buna parte din munca se desfasoara folosind aceste aparate, astfel organizarea biroului, inseamna atat organizarea fizica a biroului cat si organizarea interna a calculatorului. 

Citește mai mult

Infografic despre organizarea la birou

27.03.2015

Infografic despre organizarea la birou

Primavara este anotimpul anului cand ai cea mai multa energie, iar acesta este si motivul pentru care aceasta este perioada in care ne mobilizam sa facem mai multe lucruri. Cum ar fi… organizarea biroului. Asa cum am mai spus, orice companie trebuie sa se organizeze ca sa aiba birouri curate si aerisite.

Citește mai mult

Adio teancuri de hartii

25.03.2015

Adio teancuri de hartii

Biroul tau, sau mai bine spus, starea biroului tau dicteaza modul in care lucrezi, modul cum iti indeplinesti sarcinile si productivitatea ta per total. Un birou dezordonat, incarcat si imprastiat va avea un impact negativ asupra muncii tale. Chiar daca majoritatea dintre noi lucram cu un calculator, intreg biroul ar trebui sa te ajute sa fii cat mai productiv posibil.

Citește mai mult

Sfaturi utile pentru organizarea biroului de la serviciu

24.03.2015

Sfaturi utile pentru organizarea biroului de la serviciu

Un birou organizat inseamna un loc de munca mai eficient, unde sarcinile se rezolva mai repede si stresul se reduce considerabil. Un birou organizat este un loc unde gasesti totul intr-un timp foarte scurt, iar curatenia este la ea acasa.

Citește mai mult

Cum sa iti organizezi biroul in 2015

08.01.2015

Cum sa iti organizezi biroul in 2015

Ca sa incepem anul cu dreptul, trebuie sa renuntam la obiceiurile proaste adunate in anii anteriori si sa adoptam un nou mod de organizare pentru birou. Pentru acest lucru ne pot fi de folos mai multe produse pentru organizarea biroului. Mereu prinsi cu munca ajungem sa nu mai fim atenti la toate obiectele ce ajung pe biroul nostru si in scurt timp suntem aglomerati si inconjurati de lucruri nefolositoare.

Citește mai mult