Cadouri personalizate pentru angajați și parteneri de afaceri - Studiu AUSTRAL despre achiziționarea de produse promoționale

20.10.2021

Se spune că angajații sunt motorul oricărui business și este important pentru ei să primească recunoaștere și apreciere din partea companiei. La fel de importantă este și relația cu partenerii de afaceri, furnizorii și clienții bineînțeles, pentru că garantează loialitatea și continuitatea business-ului.

cadouri angajati

Cadourile personalizate și produsele promoționale pot reprezenta un prim pas în recunoașterea valorii personale, cât și în consolidarea relațiilor. Oferirea de produse promoționale este o metodă foarte bună de marketing, funcționează ca o carte de vizită, în plus are costuri reduse de a atrage clienți noi. În luna septembrie, AUSTRAL a realizat un studiu despre achiziționarea de produse promoționale de către companii. În urma răspunsurilor primite de la principalii clienți, au reieșit următoarele rezultate despre bugetele alocate și comportamentul de achiziționare.

 

70% dintre companii au bugete alocate pentru produse promoționale

 

Conform studiului efectuat de AUSTRAL, aproximativ 70% dintre companiile care au răspuns la chestionar au confirmat faptul că au bugete alocate în acest scop. Însă, doar 6% dintre companii au majorat acest buget, cei mai mulți menținându-l la nivelul anului precedent. 

 

Bugetul mediu anual/persoană este între 10-20 Euro, dar marile companii alocă chiar și peste 40 Euro. În funcție de bugetul alocat, iată câteva dintre sugestiile noastre de produse promoționale:

  • produse promoționale clasice office: instrumente de scris, agende, calendare, căni;
  • produse promoționale textile: sacoșă, șapcă, eșarfă, tricou, hanorac, vestă;
  • obiecte utile: rucsac laptop, termos, sticlă de apă, umbrelă, geantă voiaj, breloc chei, portcard cărți de vizită;
  • promoționale legate de tehnologie: suport telefon mobil, încărcător mașină, USB, boxe portabile;
  • obiecte funny, destinate relaxării; 
  • macarons și ciocolată personalizată, produse promoționale care susțin mediul: obiecte din materiale reciclate/reciclabile;
  • coșuri cadou: coșuri cu produse tradiționale, cutii cu dulciuri, vinuri și delicatese etc.

produse promotionale

44% dintre angajați preferă să lucreze în sistem hibrid

Indiferent că discutăm despre companii nou înființate, companii medii și cu vechime pe piață, produsele promoționale și cadourile corporate personalizate sunt o alegere preferată pentru campanii de marketing.

 

Produsele promoționalele sunt des incluse în acțiunile desfășurate de departamentele de HR pentru angajați. Acest lucru vine pe fondul preocupării companiilor pentru consolidarea relațiilor în cadrul echipelor, fidelizarea angajaților, dezvoltarea sentimentului de apartenență la organizație și cultură organizațională. Este cu atât mai important să se țină cont de importanța acțiunilor derulate în plan intern cu cât situația actuală legată de restricțiile cauzate de pandemie a schimbat și modul de lucru.

Conform studiului realizat de AUSTRAL, majoritatea angajaților preferă lucrul de la distanță:

  • 44% preferă să lucreze în sistem hibrid, doar parțial vor să revină la birou;
  • 30% doresc să se întoarcă la birou;
  • 26% nu au intenția de a se întoarce la birou, preferând să continue să lucreze remote;

În concluzie, în cazul a 70% dintre respondenți “biroul de oriunde” rămâne varianta de lucru pentru finalul de an 2021. 

Sărbătorile de iarnă, momentul potrivit pentru cadouri personalizate

Sărbătorile de iarnă sunt principalul context în care se achiziționează produse promoționale, atât pentru colaboratori, clienți cât și pentru angajați. Angajații ar trebui să fie primele persoane pe care le vizați cu aceste produse. După oferirea de produse promoționale pentru angajați, următorul pas este să le oferiți clienților. Desigur că, în lumea afacerilor nu trebuie uitați partenerii de afaceri fără de care probabil business-ul nu ar funcționa în direcția dorită. 

cosuri traditionale

 

Astfel, AUSTRAL vine în sprijinul companiei tale cu idei de cadouri cu personalitate, care să aducă un zâmbet pe fețele celor care le primesc, dar în același timp care să te ajute și în promovarea afacerii tale dacă alegi cadouri personalizate cu logo-ul companiei sau cu mesaje publicitare.

 

Luând în considerare restricțiile impuse de pandemie (distanțarea fizică), consumul de produse promoționale în cadrul evenimentelor de lansare a fost redus semnificativ, companiile recurgând la alt tip de incentives. În topul preferințelor sunt obiectele de scris, agendele și calendarele, articolele textile, coșurile cadou.

 

Decizia de achiziționare de către companii a produselor promoționale este influențată, în mod special, de preț, dar deopotrivă calitatea produsului, relevanța în raport cu contextul în care a fost oferit, unicitatea produsului sunt elemente luate în calcul. 

AUSTRAL vine în sprijinul companiilor cu oferte personalizate, cu soluții flexibile adaptate pentru diferite bugete. Trebuie doar să iei legătura cu noi, iar un consultant AUSTRAL îți va oferi toate detaliile de care ai nevoie. Vei primi întotdeauna cele mai bune sfaturi și o mână de ajutor în alegerea celor mai potrivite cadouri pentru angajați și partenerii de afaceri.