Biroul unui manager: 10 lucruri esențiale care nu ar trebui să lipsească

13.06.2021

Biroul managerial nu este doar locul de muncă al CEO-ului companiei, ci acționează și ca un loc de întâmpinare a partenerilor de afaceri, fiind uneori chiar un simbol al imaginii organizației. Din acest motiv, biroul unui manager trebuie amenajat astfel încât să reprezinte valorile companiei, poziția pe care acesta o ocupă în organizație, dar să fie și un loc propice pentru discuții cu oamenii din subordine deoarece primul și cel mai important rol al său este acela de stabilizator al relațiilor interpersonale.

Biroul unui manager: 10 lucruri esențiale care nu ar trebui să lipsească

Iată așadar care sunt lucrurile necesare într-un birou de manager pentru ca munca acestuia să fie mai productivă, dar deopotrivă întâlnirile să se desfășoare în mediul de business potrivit:

 

1. Un scaun directorial

 

Biroul sau masa de lucru este unul dintre factorii cheie dintr-un birou deoarece ocupă cea mai mare parte a spațiului. Trebuie să alegi biroul de lucru cu înțelepciune pe baza dimensiunii spațiului. Dacă vorbim de o cameră mică, vă sugerăm să alegeți tipul de birouri care au un design compact, cu compartimente și sertare pentru depozitare convenabilă și economie de spațiu. În ceea ce privește un spațiu generos, atunci oportunitățile sunt nelimitate.

 

Dar, pe lângă masa de birou care va domina probabil întregul birou, scaunul este important deoarece un manager petrece foarte mult la serviciu. Tocmai de aceea, este necesar să alegi un stil de scaun potrivit pentru forma corpului pentru a crea confort pentru spate. Pe de altă parte, vorbind de un birou de manager, în alegerea scaunului trebuie să se țină cont și de criteriile estetice deoarece așa cum menționam la începutul articolului, biroul managerului este într-o anumită măsură un element din imaginea companiei.

birou manager

2. O mapă de birou sau o agendă

 

Mapa de birou este un accesoriu practic care ajută la organizarea și desfășurarea activităților zilnice. O mapă de birou din piele acționează și ca o protecție pentru birou, extrem de necesară atunci când petrecem mai mult timp în fața computerului, efectuând o serie de sarcini zilnice la birou. Suprafața biroului este expusă la tot felul de distrugeri, de aceea cu o mapă de birou asiguri două lucruri: îți vei proteja biroul și vei lua notițe ori de câte ori este nevoie. 

 

De asemenea, o agendă poate ajuta un manager să fie mai eficient la locul de muncă, deoarece vei avea tot timpul în vedere ședințele care urmează, evenimentele la care urmează să participi sau ideile de business pe care vrei să le analizezi.

 

3. Un dulap sau un fișet metalic

 

Biroul unui manager înseamnă în general acte și documente, rapoarte și contracte. Tocmai de aceea, existența unui dulap sau a unui fișet metalic este necesară într-un birou de manager care, indiferent de poziția ocupată, dacă are sau nu secretară, trebuie să știe de existența anumitor documente. De asemenea, pot exista dosare cu date confidențiale la care doar managerul ar trebui să aibă acces, deci soluția cea mai ușoară ar fi să existe un dulap sau un fișet metalic în biroul acestuia.

 

4. O lampă de birou

 

Condițiile de muncă prielnice pot face o mare diferență, iar atunci când la birou ai suficientă lumină, poți lucra cu mai multă energie, mai multă concentrare, și cel mai probabil poți termina taskurile mai eficient. O lampă de birou nu are doar rol decorativ, ci are o utilitate mare prin lumina concentrată pe o zonă restrânsă, facitlitând cititul și prevenind obosirea ochilor.

 

birou manager

 

5. Un set de instrumete de scris de calitate superioară

 

Stiloul de lux este unul dintre acele ustensile de birou care au trecut proba timpului. Un set deosebit de instrumente de calitate care include și etui conferă distincție oricărui manager care îl va deschide ca pe o cutie a Pandorei și va scoate din el un stilou cu un design deosebit pentru a semna un act sau un contract. Mărimea stiloului trebuie aleasă și în funcție de utilizator. Dacă este un bărbat se va alege un model mai robust, iar dacă este o femeie, un model mai subțire. În cazul stilourilor de lux, majoritatea modelelor vor fi mai grele decât cele care se găsesc în mod normal în comerț, deoarece materialele vor fi mai grele.

 

6. O tablă sau un proiector

 

Whiteboardul și proiectorul fac parte din ultimul val de trenduri pentru amenajarea unui birou de manager. Poate fi o alternativă practică pentru proiector sau pentru panourile de perete, care ocupa uneori un spatiu prea mare si sunt greoi de folosit. Un sistem de prezentare este practic, permite derularea automata a paginilor si este eficient.

 

7. Măsuță de cafea cu două fotolii

 

În amenajarea biroului unui manager se va ține cont de stilul de lucru, dacă petreci mai mult timp la computer sau mai mult în deplasare, dacă te întâlnești doar ocazional sau dimpotrivă zilnic cu clienți sau parteneri de afaceri. Mai ales dacă vorbim de o companie unde nu există o sală de conferințe, iar biroul managerului este suficient de spațios cât să permită plasarea unei măsuțe de cafea și a două fotolii, acest lucru este extrem de util pentru a facilita discuțiile. 

 

biroul unui manager

 

8. O cutie de valori sau un seif

 

Prin instalarea unui seif la birou, vei avea acces rapid la documente precum titluri, contracte, planuri de investiții, plan de asigurare și dosare importante, oricând dorești. Practic, ții într-un singur loc obiectele de valoare de care ai nevoie ocazionl și astfel nu mai există riscul să le pierzi. Chiar dacă nu vorbim de cele mai valoroase documente, ele sunt importante mai ales când ai nevoie de ele rapid, fără să existe riscul de al pierde sau rătăci.

 

9. Tablouri și decorațiuni

 

Tablourile și elementele de decor înfrumusețează și personalizează spațiul de lucru, și sunt bine venite chiar și când vorbim de biroul unui manager. Tablourile decorative sunt disponible într-o varietate de stiluri, designuri și tipuri și se pot transforma în centrul de interes. De foarte multe ori, aceste elemente de decor devin puncte de discuție informală înainte de o discuție importantă și au rolul de a detensiona din stres.

 

10. Cuier 

 

Adesea neglijat, cuierul este esențial chiar și în biroul unui manager mai ales dacă vorbim de o persoană care primește foarte des întâlniri. Modelul acestui obiect de decor funcțional poate fi ales în funcție de stilul biroului sau poți merge pe un design simplu, care să nu atragă deloc atenția.

 

Locul de muncă a devenit a doua casă pentru mulți manageri. Pentru că aici își petrec cea mai mare parte dintr-o zi, trebuie să fie eficienți și să mențină relații profesionale, de aceea au nevoie de lucruri care să îi ajute în munca de zi cu zi.

 

 

Categorie:

,