#AustralTeamPlayer: 19 decizii care îți vor schimba afacerea în 2019

27.12.2018

3, 2, 1… 2019! Într-adevăr, nu mai este mult până vom număra secundele care anunță intrarea în noul an, moment în care lucrurile vor începe să intre din nou pe făgașul normal, când ne întoarcem la noile planuri de dezvoltare și strategii de marketing. Anul 2019 va aduce cu sine schimbări pe toate planurile dacă este să ne ghidăm după prezicerile specialiștilor în business, în special în domeniul eCommerce.  

Decizii pentru afacerea ta in 2019

Așadar, dacă una dintre dorințele pentru anul viitor este să începi cu dreptul și să continuui tot așa în anul ce vine, credem că ar trebui să ai în vedere 19 aspecte foarte importante pentru businessul tău:

 

1. Cunoaște-ți clienții cât mai bine.
 

Chiar dacă este una dintre premisele dezvoltării oricărui business, foarte puțini acordă un interes major acestui aspect. Însă, cunoașterea audienței înseamnă să te pui exact în locul clientului și să înțelegi ce îl motivează să aleagă produsul pe care îl comercializezi. Poate nu ar fi rău să citești studii și cărți psihologice, sociologice și antropologice pentru a înțelege mecanismul psihologic uman și ce ne determină să facem o acțiune.

 

2. Construiește un “parteneriat” cu fiecare client.
 

O abordare cât mai personalizată în ceea ce privește interacțiunea cu vizitatorii site-ului înseamnă câștigarea încrederii, procesul de achiziție fiind un efect intrinsec al acestui parteneriat.

 

3. Crează mesaje personalizate.

 

Odată ce ne-am mutat coșul de cumpărături pe Internet, a dispărut interacțiunea umană și acest lucru se vede în emailurile automate pe care le primim când facem o achiziție onlibe. Comunicarea 1 la 1 cu clientul implică pe bună dreptate resurse mult mai mari, însă valoarea adusă în timp este net superioară.

 

Decizii pentru 2019 Formarea unei comunitati Austral blog
 

4. Creează-ți o identitate vizuală care să denote profesionalism și încredere.

Magazinul tău fizic la fel ca site-ul reprezintă cartea ta de vizită, tocmai de aceea acesta trebuie să arate impecabil din punct de vedere al funcționalității, user experience și design. Atunci când te decizi să oferi o experiență fără cusur cumpărătorilor te vei diferenția față de competitori și implicit vei crește vânzările ușurând alegerile clienților, într-un mediu unde deseori sunt copleșiți de oferte similare.

.

5. Formează o comunitate.

 

Social media oferă șansa de a aduce produsul sau serviciul tău mai aproape de clientul dorit. Experții în marketing spun că este mult mai ușor să vinzi un produs nou unei persoane care a cumpărat cel puțin o dată sau unei persoane care a primit dovada de încredere de la un client deja existent.

 

6. Afișează review-urile.

 

Comentariile clienților despre serviciile sau produsele tale sunt unul dintre factorii cu mare influență asupra deciziei de cumpărare. Asta înseamnă să analizezi foarte serios comportamentul cumpărătorului, să-ți asumi comentariile negative și să încerci astfel să înțelegi care sunt nemulțumirile care îi determină să aibă o părere negativă despre produsele pe care le comercializezi.

 

6. Colaborează cu branduri mari.

 

Apartenența la un brand influențează decizia cumpărătorului. Astfel, mai ales dacă ești nou pe piață, încheie colaborări cu branduri mari care te pot ajută să crești enorm pe partea de imagine.

 

Decizii pentru 2019 Servicii integrate Austral blog

7. Oferă servicii integrate.

 

Pentru a simplifica procesele de achiziție din companiile cu care colaborezi oferă-le într-un singur pachet toate serviciile de care au nevoie. Mai puțină birocrație, mai puțină bătaie de cap!

 

8. Alege o tehnologie potrivită pentru magazinul tău online.

 

Platformele de comerț digital pot face o diferență majoră în modul în care cumpărătorii aleg să cumpere produsele comercializate de tine. O interfață realizată de o echipă de profesioniști crește pe de-o parte încrederea cumpărătorilor, dar pe de altă parte simplifică modul de gestionare proprie a magazinului online.  

 

9.  Folosește aplicații pentru simplificarea proceselor consumatoare de timp.

 

Pentru mulți manageri de companii, una dintre marile provocări este gestionarea cât mai eficientă a timpului. Evoluția digitală pune acum la dispoziție aplicații software dedicate mediului de business, așa cum sunt aplicațiile de management al timpului, comunicare și organizare în cadrul proiectelor.

 

10. Activează campanii de remarketing.

 

În mediul online, doar 2% dintre clienți cumpără după prima căutare. 98% dintre vizitatori preferă să caute încă un site pentru a fi siguri că au găsit prețul corect. Tocmai de aceea, odată ce un utilizator a plecat de pe site-ul nostru, șansele ca acest client să revină sunt foarte mici, dar dacă ai activată o campanie de remarketing care să-i reamintească de produsul văzut anterior, șansele de a reveni cresc foarte mult.

 

11. Analizează opțiunea de extindere la nivel global.

 

În ceea ce privește creșterea afacerii, ia în calcul opțiunea extinderii pe piețe noi la nivel global. Cele mai importante regiuni vizate pentru extindere în 2019, conform specialiștilor, sunt America de Nord, Regiunea Asia-Pacific și Europa de Vest. Această dezvoltare la nivel global atrage după sine atragerea unor cumpărători noi din diferite regiuni ale lumii.   

 

12. Implementează asistență multilingvă.

 

Foarte multe companii mari au deja implementat sau intenționează să implementeze asistența telefonică multilingvă pentru serviciile oferite.

 

13. Optimizează-ți site-ul pentru căutări vocale.

 

În ultimii ani, Google face pași importanți în tehnologia vocală și de prelucrare a limbajului. Astfel, nu ar fi rău să îți planifici în 2019 optimizări pentru căutare vocală precum, pregătirea conținutului care răspunde la întrebările clasice (cine, ce când, unde, cum) sau să alegi cuvintele din limbajul pe care îl folosesc oamenii în exprimarea colocvială.

 

Decizii pentru 2019 Inteligenta artificiala Austral blog

14. Spune DA inteligenței artificiale.

 

Automatizarea despre care se tot vorbește în eCommerce îți poate ajuta businessul să crească tocmai datorită faptului că algoritmii inteligenți se bazează pe segmentarea clienților și identificarea unor patternuri bazate pe istoricul de navigare ce contribuie la personalizarea reclamelor.

 

15. Fii pregătit pentru Photo-shopping.

 

Exact, îndrepți camera către un produs care îți place sau de care ai nevoie și primești rezultate cu oferte similare cu produsul pe care îl cauți.

 

16. Păstrează angajații buni.

 

Nu există companie care să meargă în direcția bună fără oameni bine pregătiți. Satisfacția angajaților la locul de muncă este o provocare pentru orice companie, mică sau mare, astfel dacă vrei ca lucrurile să meargă în direcția dorită renunță la filosofia învechită “nimeni nu e de neînlocuit” pentru că nu încurajezi nici productivitatea și nici nu asiguri loialitatea în companie.

 

17. Pune accent pe imaginea produsului vândut.

 

Cei mai mulți specialiști din online pică de acord, atunci când vine vorba de cumpărăturile online, asupra faptului că vizualizarea produsului este un mare impediment, pentru că nu pot prezenta produsul astfel încât să fie studiat în detaliu de către potențialii cumpărători. Mai ales în cazul magazinelor de lux retincența în a cumpăra este mai mare deoarece clienții nu pot atinge fizic produsul. Investește în fotografii de calitate, din unghiuri diferite, în detaliu, dar și în diferite ambiente, în funcție de domeniul tău.
 

Decizii pentru 2019 Analiza progresului Austral blog

18. Analizează progresul pe anul care a trecut.

 

Nu poți începe un plan nou de afaceri fără să ții cont de istoricul anului precedent. Vezi ce ți-ai propus cu un an în urmă, uită-te la ce ai realizat, analizează problemele pe care le-ai întâmpinat și mai ales vezi ce ai putea schimba în mai bine.

 

19. Stabilește-ți obiectivele pentru 2019.

 

Sau că poate ar fi trebuit să te întrebăm mai degrabă dacă ți-ai făcut un plan de afaceri pentru anul ce vine?

 

Dacă ai stabilit deja că vei îmbrăca acel costum deosebit și elegant pentru petrecerea de Revelion, nu uita să oferi companiei tale aceeași atenție la detalii, deoarece nu poți avea un business puternic fără să cunoști platformele, tehnologia, indicatorii și mecanismele din domeniul în care vrei să ai succes în 2019!

Categorie:

,

Taguri:

,