Blogul Austral de papetarie

Schimbări eco-friendly la birou: Ce poți face ca să FII mai VERDE

23.04.2018

Schimbări eco-friendly la birou: Ce poți face ca să FII mai VERDE

Ideea de a fi eco-friendly a trecut prin mai toate etapele posibile. De la Prea complicat pentru organizația noastră la Oare chiar face diferența lucrul ăsta pentru mediu? și până la Foarte tare! Toată lumea reciclează acum. Dar dincolo de a fi la modă, cei care iau în considerare principiile unei bune prietenii cu mediul se bucură de o stare mai frumoasă și o mai bună organizare. Mai ales când vine vorba de a fi eco la birou.

Citește mai mult

Kit de Supraviețuire în Sezonul Conferințelor de Business: 9 lucruri de care ai nevoie

16.04.2018

Kit de Supraviețuire în Sezonul Conferințelor de Business: 9 lucruri de care ai nevoie

Nu mai este cazul să vorbim despre Winter is coming ca în celebrul Game of Thrones - este sezonul evenimentelor de business trecute deja de ceva timp în calendare. Pe lângă schimbările și noutățile pe care le aduc în program, în modul de lucru - temporar, într-adevăr - și în percepția noastră asupra domeniilor pe care le abordează, conferințele cer un pachet special de “supraviețuire”. Pentru ca zilele petrecute printre sesiuni de prezentări, networking și task-uri zilnice să fie și plăcute dar și productive, îți propunem un kit de conferințe cu tot ce-ți trebuie pentru a simplifica lucrurile

Citește mai mult

5 Office FunFacts - știi cum te afectează dezorganizarea la birou?

06.04.2018

5 Office FunFacts - știi cum te afectează dezorganizarea la birou?

Cu siguranță haosul are și el farmecul lui - unele studii arată chiar că ar fi reprezentativ pentru nivelul de creativitate al oamenilor și că ne-ar putea încuraja să găsim mereu soluții inedite pentru task-urile și problemele de la birou. Însă nu funcționează așa pentru toată lumea, iar cei mai mulți angajați sunt afectați de dezorganizare în mod vizibil - fie că aceasta se vede la nivelul lor, personal, al echipei sau al modului în care e este folosit spațiul din birou. Vorbim despre 5 moduri în care...haosul creativ se dă la o parte în fața celui neproductiv!

Citește mai mult

5 decorațiuni creative handmade pentru Paște

04.04.2018

5 decorațiuni creative handmade pentru Paște

Se apropie sărbatorile de Paște și vin împreună cu vremea caldă, culori de primăvară și o mulțime de decorațiuni. Dacă esti o persoană care se bucură că face propriul decor de Paște, avem o colecție de idei de decorațiuni DIY pentru tine.

Citește mai mult

6 lucruri de care nu știai că ai nevoie la birou

02.04.2018

6 lucruri de care nu știai că ai nevoie la birou

Aruncă o privire în jur, vezi ce te înconjoară și ce folosești zilnic la birou. Statisticile spun că stăm la lucru în jur de 99.117 de ore = aproximativ 11.5 ani - asta ca să îți dai seama cât de important e să te simți bine în tot acest timp. Acum hai să-ți spunem ce lucruri îți pot schimba rutina de lucru și cu siguranță vă rog lega ca echipă!

Citește mai mult

5 modalități de a te relaxa la birou

30.03.2018

5 modalități de a te relaxa la birou

Ai 364 de e-mailuri noi în inbox, pantalonii noi sunt acoperiți cu pete de cafea și următorul apel de conferință începe exact în cinci minute. Cu alte cuvinte, este momentul potrivit pentru relaxare. Iar când ne simțim stresati și nu avem timp de un weekend pe plajă să ne liniștim, chiar și o pauză de 15 minute poate reprezenta soluția anti-stres la birou. Iată ce metode am găsit noi:

Citește mai mult

Cum îți cureți laptopul?

16.03.2018

Cum îți cureți laptopul?

Când a fost ultima dată când ți-ai curățat laptopul? Da, recunoaștem, nici noi  nu finalizam foarte des acest “task”. Însă, dacă tot e primăvară, ar trebui să ne mobilizăm puțin, pentru că întreținerea laptopului ne scapă nu doar de murdăria și praful acumulat, ci ajută laptopul să funcționeze în parametrii de performanta setati de fiecare producator.

Citește mai mult

Cum optimizăm costurile de papetărie?

02.03.2018

Cum optimizăm costurile de papetărie?

Abordând proactiv gestionarea consumabilelor pentru birou, puteți preveni lipsurile, economisi bani și utiliza eficient resurse (umane, de spatiu etc.). Una dintre aceste abordări poate fi cumpărarea consumabilelor de birou în cantități mari - baxuri, seturi. Dar dacă nu este gestionat în mod eficient, prin acest mod se pot scăpa ușor lucrurile de sub control, lăsându-vă cu un exces de aprovizionare și un spatiu de lucru mai mic. Mai mult decat atat, surplusul duce, de obicei, la deșeuri. In cazul unor business-uri aflate in stadiu de start-up, un surplus de cheltuieli operaționale pot avea un impact major asupra “supraviețuirii” pe piata.

Iată câteva modalități care va vor ajuta să profitați la maximum de achizitia consumabilelor de birou:

Citește mai mult

12 metode inedite de a folosi nostes-urile adezive

22.02.2018

12 metode inedite de a folosi nostes-urile adezive

Inventate in anii ’80, nostes-urile adezive si-au dovedit de-a lungul timpului utilitatea la birou, permitandu-ne sa notam informatii (care altmiteri ne-ar scapa din vedere) si a le lipim temporar de documente, dosare, birou, monitor etc. Insa, notes-urile adezive isi pot dovedi utilitatea si in alte scopuri si spatii, care va pot uimi cu adevarat:

Citește mai mult

Cum sa iti alegi corect geanta pentru laptop?

15.02.2018

Cum sa iti alegi corect geanta pentru laptop?

Unul dintre cele mai importante accesorii pentru laptopul tau este chiar geanta sau rucsacul dedicat lui pentru ca nu numai ca protejeaza device-ul, dar te ajuta si sa “anexezi” alte accesorii sau documente pe langa el. In plus, o geanta potrivita poate fi si o declaratie de adaptare a stilului business cu moda. 

Citește mai mult